Kassan puhelinpäivystysajat muuttuvat ja 3.2.2020 alkaen palvelemme seuraavasti: maanantaina klo 12-14 ja tiistaina, torstaina sekä perjantaina klo 9-11

eAsioinnissa eli eMMAssa viime vuonna käyttöön otettu viestintätoiminto on osoittautunut suosituksi viestikanavaksi. Koska jäsenen eMMAassa näkyy suuri määrä tietoja (kassaan toimitetut hakemukset ja liitteet, saadut maksuilmoitukset ja päätökset, maksupäivälaskuri, verokorttitiedot jne), se on looginen ja ehdottoman tietoturvallinen työkalu kassan kanssa kommunikointiin!

Ainakin varsinaiset hakemuskäsittelyä koskevat kysymykset on selkeintä lähettää eMMA-viesteinä, jolloin ne myös ohjautuvat sille henkilölle, joka hakemusta käsittelee. Puhelinpäivystyskin toki vastaa edelleen yleisiin työttömyyttä koskeviin kysymyksiin.